Väntar och väntar och väntar.........

Tänk att man kan vänta så. Nu är vi verkligen i väntans tider. Kanske är det "dan" före "dan" ;D. Gale är våran lilla skugga, hon går efter oss och vill inte bli lämnad. Jag hade pälsvård på Fia igår och då brukar jag sitta på golvet. Gale kom och lade sig tätt intill mig och Fia under arbetet och snart så hördes Gales snarkningar. Fia sa inget och jag kammade vidare. Det finns ju tecken att det är nära.Fia ligger snällt och blir tvättad av Gale idag. De ligger tätt ihop och väntar nog på att det ska sluta regna. Kanske Gale övar också ;) Gale har jagat mat sista veckorna och äter allt hon kommer över, så hon har inte dragit ner på maten det minsta och inte varit illamående någon gång under dräktigheten. Hon har som sagt provat allt för att få mat. Här på bilden som jag lägger in så kliver Gale upp på stolen och tigger smörgås av lillhusse. Klockan är sex på morgonen om hade det varit en vanlig dag i Gales liv så hade hon legat kvar och sovit. Ha det gott alla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: