"All-inclusive" och vattenhundar ??

Idag så tyckte Fia och Gale att vädret var pest och pina!! Jag vet inte hur det är med andra portugisiska vattenhundar men mina hundar gillar inte regn. Vatten som kommer uppe ifrån är livsfarligt ;) Gale och Fia gick inte över tröskeln i morse.(Fast Gale har ingen stor blåsa nu så hon gick ut ändå). Men nu gillar deras matte regn så det är bara att följa med på promenad ändå :) Om Gale och Fia hittar ett dike med vatten eller någon annan vattensörja går det bra minsann, fast det gillar mest havet att busa runt i. Gale beslutade sig för att valplådan var okej igår kväll och lade sig till rätta för att sova där. Men då var vi med i rummet förstås. Så det är ju bra.Jag skrev i ett tidigare inlägg att hon gillar att sova under våra sängar men att det börjar att bli svårt att krypa under på grund av magen. Igår kväll så började hon krafsa och lägga sig till rätta där igen under sängarna men nu har jag lagt kompostgaller under där. Det blir lite jobbigt om hon tänker föda där och om jag och "valpmorskan" ska få plats också ifall hon behöver lite assistans ;) Vilken syn :D Så nu sover hon i hundsängen. Sa jag att Gale har gått 57 dygn nu av sin dräktighet?? ;) Ha det gott.
Kommentarer
Ida / 2014-04-08 @ 12:59:52

Söta!

Svar: Tack :)
portistorpetlyckan.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: