64 dygn och där gick en kväll och natt till.........................

Nu var jag lite snabb på knappen och fick bara iväg rubriken på blogginlägget. Det kan bero på att jag är lite trött (läs oteknisk)för jag fick för mig att Gale skulle få valparna i natt. Hon sprang lite framåt och tillbaka..... men det berodde nog på att även ungdomarna i huset var uppe och sprang. De har påsklov och då blir tiderna lite rubbade. Gale trodde nog att de skulle äta och då gäller det att hålla sig framme. Fia låg bara och övervakade, lyfte på huvudet för att kolla läget då och då. Hon ville inte bli störd i sin skönhetssömn ;) Nu i det finna vädret så håller vi oss ute i trädgården och solar. Småpromenaderna har vi hoppat över. Jag trampar upp en sökruta på gräsmattan så de får leta efter godis eller så gömmer vi lite godis under muggar. Gale bestämmer takten. Lagom av allt är bäst nu. Fortsättning följer.....................Ha det gott alla i solen :D
Kommentarer
Selina / 2014-04-15 @ 13:45:56

Ja, nu är det verkligen inte långt kvar. Ska bli spännande att få följa kullen ända från födelsen. Hoppas att ni lägger ut många inlägg med bilder på de små.
En liten fråga. När valparna är redo att flytta, hur mycket hade ni tänkt att de skulle kosta? Jag gissar att ni kanske inte tänkt så mycket på detta ännu, men det skulle vara roligt om ni kunde berätta i ett senare inlägg om priset och vad ni söker för hem.
All lycka med er
Mvh Selina

Svar: Vad roligt att du följer oss, tack... och vi ska försöka vara flitiga på att uppdatera efter valpningen och lägga ut bilder. Om du vill ha mera information så kan du maila mig på [email protected] och vi står under länken planerade valpar på Rasklubben för Portugisisk vattenhund. Den sidan har jag en länk över på bloggen. Ha det gott/Lizette
portistorpetlyckan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: