Frukost och promenad på G

Flickorna ligger och väntar ut mig........kom igen nu matte!! När de ligger så här och väntar eller "blänger" på mig på morgonen så är det frukost och promenad på G. De vet exakt i vilken ordning rutinerna går. Är jag inte snabb nog så hjälper de mig nästan på med kläderna och föna håret också ;)Gale har dragit ner på takten ännu mera så nu blir det bara det lilla varvet runt kvarteret. Nu är det viktigt att hon får bestämma takten. Hon behöver lugn och ro nu. Hon gör ett tappert försök att få ett portisryck eller finta Fia med bollen men inser att det inte är någon ide´. Hon är inte så smidig längre :) Sätter ut en bild från våran morgon. Fia ligger på den orange nya älsklings kudden. Ha en bra dag alla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: